دادستان عمومی و انقلاب اهواز درپی حادثه سقوط دختر بچه اهوازی در چاه فاضلاب گفت: علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.

جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان می‌گوید:  بامداد جمعه یکم اردیبهشت ماه کودک سه ساله اهوازی که به همراه خانواده از خودرو پیاده می‌شود در پی قصور سازمان آب و فاضلاب به چاه فاضلاب سقوط می‌کند.

او افزود: بلا فاصله پس از اطلاع دادستانی مرکز استان به این موضوع ورود پیدا کرد و با رسیدگی فوق العاده و اخذ نظر از کارشناسان و مشخص شدن مقصر حادثه و ارجاع پرونده به بازپرس ویژه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان  با بیان اینکه درطی این ماه این دومین مورد سقوط کودکان در کانال‌های فاضلاب این منطقه است، ادامه داد: طبق نظر کارشناسان علت این حادثه قصور سازمان آبفا بوده است از این رو متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین قانونی بازداشت و روانه زندان شده است.

آقای چگنی گفت: دادستانی استان باتوجه به حوادث تلخ پیش آمده طی یکماه گذشته و حوادث سال‌های قبل بصورت جدی پیگیری‌های قضایی را بعمل وباهرگونه ترک فعل از جانب متولیان ومسئولان مربوطه برخورد قانونی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
خوزستان مظلوم،که گرما رو به جون میخری و روی نفت و گاز راه میری و آلودگی صنایع فولاد رو هر روز استشمام میکنی و .....اما ریالی از اینهمه درآمد نصیبت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای کاش همه مسولین اهواز همین کار کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیر الفای اهواز در همان چاه خفه اش کنید